Biuro Dyrektora Generalnego (BDG)

Dyrektor

Alicja Steć

pokój: 23
telefon: 22 621 09 47

Zastępca dyrektora

Mariusz Radziewski

pokój: 42
telefon: 22 52 92 723

Zastępca dyrektora

Bożena Pleczeluk

pokój: 40
telefon: 22 52 92 725

Główna księgowa

Dorota Piotrowska

pokój: 305
telefon: 22 52 92 305

Sekretariat

Iwona Świątkowska

pokój: 25
telefon: 22 621 09 47

Do zakresu działania Biura Dyrektora Generalnego (BDG) należą zagadnienia i sprawy dotyczące:

  1. opracowywania założeń i realizacji polityki kadrowej w Ministerstwie oraz bieżącej obsługi kadrowej pracowników Ministerstwa; 
  2. organizacji Ministerstwa, w tym koordynacja prac związanych z opracowywaniem zakresów czynności członków Kierownictwa Ministerstwa, projektu regulaminu oraz regulaminów wewnętrznych departamentów; 
  3. planowania i koordynacji prac związanych z udzielaniem zamówień publicznych; 
  4. koordynacji dostępu do informacji publicznej na pisemny wniosek; 
  5. nadzoru nad realizacją przepisów o ochronie danych osobowych, w tym zgłaszania zbiorów danych do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych oraz wydawania upoważnień w tym zakresie dla pracowników Ministerstwa; 
  6. wewnętrznej kontroli instytucjonalnej;
  7. kontrolowania warunków pracy, przestrzegania przepisów przeciwpożarowych oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy; 
  8. projektowania oraz organizowania działań socjalnych; 
  9. administrowania nieruchomością pozostającą w dyspozycji Ministerstwa; 
  10. planowania i realizacji zaopatrzenia w materiały i sprzęt biurowy i techniczny oraz artykuły gospodarcze, a także zapewnienia zakupów inwestycyjnych; 
  11. obsługi administracyjnej Ministerstwa, w tym obsługi poligraficznej oraz transportowej; 
  12. planowania budżetu Ministerstwa w zakresie wydatków na: 
    1. podnoszenie kwalifikacji zawodowych, 
    2. wynagrodzenia, 
    3. remonty, 
    4. opłaty za media, 
    5. sprzęt i materiały oraz zakupy inwestycyjne; 
  13. planowania i koordynacji realizacji zadań wynikających z przepisów o zarządzaniu kryzysowym; 
  14. planowania i koordynacji realizacji zadań wynikających z przepisów o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej; 
  15. informatyzacji Ministerstwa w zakresie: 
    1. zakupu sprzętu komputerowego i oprogramowania oraz wyposażania stanowisk pracy w infrastrukturę informatyczną, 
    2. zapewnienia serwisu sprzętu komputerowego i sieciowego oraz prawidłowego funkcjonowania baz danych w Ministerstwie, a także sprawowania nadzoru nad usługami podmiotów zewnętrznych zapewniających kompleksowy serwis sprzętu komputerowego i sieciowego oraz oprogramowania, 
    3. opracowywania założeń i standardów bezpieczeństwa sieci teleinformatycznej Ministerstwa oraz monitorowania poziomu bezpieczeństwa tej sieci i eliminowania powstających zagrożeń; 
  16. potwierdzania uprawnień uczelni do zakupu sprzętu komputerowego na preferencyjnych warunkach; 
  17. prowadzenia archiwum zakładowego Ministerstwa; 
  18. prowadzenia strony intranetowej Ministerstwa.

Tagi: organizacja, zamówienia publiczne


Pobierz darmowe oprogramowanie
do przeglądania plików